عشق کجاست

❦✮❦ღღℒℴ℣ℰღღ❦✮❦

محمد میگویند عشق انجاست که

دل انجاست

عشق انجاست که دل دران اشیان کند

وخوب من: حبیب من محمدامروزدل من کنارتوست

امروزسینه ی تنگ من یارای به بندکشیدن دلم راندارد

امروزبهت گفتندپروانه ات بالش زخمیست دلت رابدرد اوردند می دانی!دیروزم گذشت

امروزم درکنارتوشب میشود

محمدبرایم فرداهم مثل امروز باش بگذاردوست داشتن را ودوست داشته شدن رافقط درتوببینم شنیدی سایه ها عاشق میشوند

من ان سایه ی مبهم هستم که عشق باتو"بمن پرپروازدادوتوشدی بتکده ی من ومن ان عاشق دلسوخته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ ] [ mohammad & Narin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه